Dag allemaal,
Tegen de cilinders is een houtenbalk aan vast geschroeft,zodat het draaihuis beter manuvreerbaar is om het over de giek heen te schuiven ,want speling is er nauwelijks .eersten maneuver is dat de tandheugels goed zitten ten opzichte de tanden van de giek.daarna verder schuiven over het glijlager en het pendellager .
De bevestigings schijf met de nieuwe 6 inbusbouten 12.9 er inschroeven,(en opvoorhand lijm aan de schroefdraad).
Deze moeten er voorzorgen dat de giek niet uit het draaihuis kan.
Dan nog de afstandsring er in , de deksel er tegen schroeven met de nodige dichtingspaste en lijm voor aan de schroefdraad van de bouten.
De pallettenkar is van bouwjaar1963 en hollandse makelij, lomp in gebruik ,maar niet te missen voor dit werk.
De kraan is terug op de wagen gezet met een heftruck.
hoe zeggen jullie dat zo mooi ,de rückewagen ist wieder betriebsbereit.
groeten Tony
Ich wünsche Ihnen allen einen guten Tag,
Gegen die Zylinder ist ein Holzbalken geschraubt, so dass das Schwenkgehäuse besser manövrierbar ist, um es über den Ausleger zu schieben, da kaum Spiel vorhanden ist. Zuerst müssen die Zahnstangen gut in Bezug gegenüber die Zähne des Auslegers sitzen, dann weiter über das Gleitlager und Pendellager gleiten.
Die Befestigungsscheibe mit den neuen 6 Innensechskantschrauben 12.9 einschrauben (und vorher auf das Gewinde klebstoff).
Diese müssen sicherstellen, dass der Ausleger das Schwenkgehäuse nicht verlassen kann.
Dann den Distanzring rein , den Deckel gegen Schrauben mit der erforderlichen Dichtpaste , und die Gewinde der Bolzen kleben.
Der Palettenwagen ist 1963 gebaut und in Holland hergestellt, unhöflich im Gebrauch, aber für diese Arbeit nicht zu übersehen.
Der Kran wurde mit einem Gabelstapler wieder auf den Wagen gesetzt.
Wie sagt man so schön, der rückewagen ist wieder betriebsbereit.
Noch was bilder dahr zu....
groetenTony