Überholsatzes für die hinteren Hydraulikzylinder?
#3

(11.10.2018, 14:08)TorHarald schrieb:  Kim,
Om du leter litt så finner du svar på dette. Jg har forøvrig lagd en lukket facebookgruppe som heter: Unimog og MBtrac - bilder,tips og råd
Du kan be om å bli medlem. det ligger noen linker der.
med hilsen
Tor Harald

Hei Tor Harald.

Takker for svar, jeg har dessverre ikke facebook-konto, men jeg tar gjerne imot tips på hvor jeg kan skaffe ett rep-sett til disse sylinderene.
Den høyre sylinderen har begynt å lekke ut via skraperingen/simringen mot stempelstangen.
Dette er da litt synd siden resten av maskinen er tørr, det er ikke mye det er snakk om, men det blir ikke bedre med bruk og tiden.
Jeg har forsøkt å benytte søkefunksjonen, men med begrenset tysk-kunnskap(så langt) så føler jeg at jeg ikke finner helt det jeg leter etter.

Har du noen tips til MB-trac deler i norge, jeg er på utkikk etter blandt annet kraftuttaksaksel foran til min trac, med tilhørende deksler rundt.
Hjulsett i 24" er også interesant da jeg har ett øsnke om å ha vinter og "sommerdekk" til den.

Mvh
Kim
Zitieren


Nachrichten in diesem Thema
Überholsatzes für die hinteren Hydraulikzylinder? - von NorTrac800 - 10.10.2018, 21:51
RE: Überholsatzes für die hinteren Hydraulikzylinder? - von TorHarald - 11.10.2018, 14:08
RE: Überholsatzes für die hinteren Hydraulikzylinder? - von NorTrac800 - 11.10.2018, 20:34
RE: Überholsatzes für die hinteren Hydraulikzylinder? - von Roby - 11.10.2018, 21:06
RE: Überholsatzes für die hinteren Hydraulikzylinder? - von NorTrac800 - 12.10.2018, 11:13

Möglicherweise verwandte Themen…
Thema / Verfasser Antworten Ansichten Letzter Beitrag

Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste